Deel campagnebudget voor goed doel. Stem nu op het doel van uw keuze!

CU ondersteunt artikeldinsdag 11 februari 2014 22:53

In verkiezingstijd geven politieke partijen veel geld uit aan het voeren van campagne. Als ChristenUnie Almelo hebben we besloten een groot deel van ons campagnebudget aan een goed doel te schenken.

Dit doen we omdat we geloven in 'noaberschap': in een leefbare samenleving die mede gevormd wordt door maatschappelijk betrokken organisaties en initiatieven. Een samenleving die tot bloei komt wanneer mensen zich verantwoordelijk voelen voor elkaar en hun omgeving en dat actief handen en voeten geven.

Op de Facebook-pagina van de ChristenUnie kunt u vanaf nu laten weten welk goed doel volgens u een cheque verdient en waarom. Het winnende goede doel ontvangt een cheque van € 500,-. Deze wordt uitgereikt op 10 maart door Tweede Kamerlid Carola Schouten tijdens haar werkbezoek aan Almelo.

U kunt uw stem uitbrengen op:

Like onze Facebook-pagina en plaats het goede doel van uw keuze op onze tijdlijn. Stemmen is mogelijk tot 7 maart.

GR2014

Reacties op 'Deel campagnebudget voor goed doel. Stem nu op het doel van uw keuze!'