Wouter Teeuw nieuwe lijsttrekker ChristenUnie Almelo

Wouter Teeuwdonderdag 28 november 2013 22:00

Tijdens de ledenvergadering van de ChristenUnie Almelo is Wouter Teeuw unaniem gekozen als nieuwe lijsttrekker voor de ChristenUnie in de gemeenteraad van Almelo. Wouter Teeuw is geruime tijd actief binnen de partij onder meer als voorzitter van de ChristenUnie denktank.

De totale kandidatenlijst bestaat uit 19 personen, waarin een goede verdeling is ontstaan in kerkelijke achtergrond, leeftijd en vakgebieden. Als tweede op de lijst staat Michiel van Heek, derdeis Tiny Sturing en vierde is Reijer Copier. De volledig lijst is te vinden op deze website.

Ik zijn speech gaf Wouter Teeuw aan te willen werken aan een verandering van de bestuurscultuur in Almelo richting een overheid die zich terugtrekt daar waar het kan, de verantwoordelijkheid overdraagt aan de burger en dit ook faciliteert daar waar het nodig is. De onderlinge saamhorigheid tussen de Almelose burgers moet verbeterd worden waarbij het omzien naar elkaar weer normaal moet worden.

De ChristenUnie rekent erop twee zetels binnen te halen tijdens de gemeenteraadsverkiezingen maar gaat voor 3 zetels, aldus voorzitter Teko Boeringa.

Teko Boeringa feliciteert Wouter Teeuw met zijn lijsttrekkerschap

GR2014