Welkom bij de ChristenUnie Almelo

Schriftelijke vragen huisvesting statushouders

Asielzoeker.jpgvrijdag 27 november 2020 15:10 Het college wil dat woningbouwverenigingen geen voorrang meer verlenen aan statushouders bij het zoeken naar een woning. Ons inziens werkt dit averechts en daarom heeft de fractie hier schriftelijke vragen over gesteld. lees verder

Alle ballen in de lucht in Corona-tijd!

voorkant.jpgmaandag 23 november 2020 21:58 In samenwerking met maatschappelijke partners organiseerde de fractie van de ChristenUnie Almelo op 23 november een uniek webinar over de combinatie werk, opvoeding, relatie/gezin in coronatijd. lees verder

Jeanet bezoekt GGD corona teststraat

teststraat.jpgdonderdag 19 november 2020 12:59 Niet om te testen maar om de mensen die daar werken in het zonnetje te zetten. Een waardering voor hun inzet. HeerlijkHappy van De Twentse Zorgcentra heeft een prachtige ChristenUnie taart gemaakt. Deze hebben we aangeboden bij het personeel van de teststraat. lees verder

Algemene beschouwingen bij de Begroting 2021