Welkom bij de ChristenUnie Almelo

Nieuws met label 'Zorg, Welzijn & Sport'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Huisartsen en verloskundigen mogen eindelijk gratis parkeren in de binnenstad

betaald parkerendinsdag 12 mei 2020 21:14 Huisartsen en verloskundigen in Almelo krijgen een ontheffing om te parkeren op plekken in het centrum waar dat normaal niet mag. Voorwaarde is wel dat ze in functie zijn. Met hulp van coalitiepartner LAS is hiermee een expliciet punt uit ons verkiezingsprogramma gerealiseerd lees verder

Debateren vanuit profileringsdrang

Gezinszorgdinsdag 15 januari 2019 22:18 Een interpellatiedebat is -na een motie van wantrouwen- het zwaarste instrument dat de Raad heeft. Je roept het college op het matje. Het zelfbenoemde Links Blok (Pvda, SP, Leefbaar Almelo en GroenLinks) riep op 15 januari het college al op het matje over een onderwerp waar pas op 22 januari een politiek beraad over staat geagendeerd: het maatregelenplan WMO en Jeugd. Naar ze zelf toegaven deels uit profileringsdrang. Hoe een instrument van de Raad wordt uitgehold en de stad er niets mee opschiet. lees verder
Zorg, Welzijn & Sport

Vragen over vervoer van en naar dagbesteding

Verpleegster oude vrouwdonderdag 18 januari 2018 21:44 Een cliƫnt die onverwachts vroeg wordt opgehaald en vervolgens een half uur op straat staat te wachten tot de dagopvang open is. Hoe is het mogelijk. Als fractie hebben we hierover in bredere zin vragen gesteld aan het college. lees verder