Welkom bij de ChristenUnie Almelo

Nieuws met label 'Fractie'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Nieuw Integraal Huisvestingsplan Onderwijs

Topbanner onderwijs 944x390dinsdag 15 december 2020 23:00 De raad heeft een nieuw huisvestingsplan voor de scholen aangenomen. Een klein succes voor wethouder Alex Langius en een grote stap voor het onderwijs! lees verder

Schriftelijke vragen huisvesting statushouders

Asielzoeker.jpgvrijdag 27 november 2020 15:10 Het college wil dat woningbouwverenigingen geen voorrang meer verlenen aan statushouders bij het zoeken naar een woning. Ons inziens werkt dit averechts en daarom heeft de fractie hier schriftelijke vragen over gesteld. lees verder

Algemene beschouwingen bij de Begroting 2021

nieuwestadhuisdonderdag 12 november 2020 19:36 Op 10 en 12 november vergaderde de gemeenteraad over de begroting van 2021. Ondanks onzekere tijden heeft Almelo voor de komende jaren weer een sluitende begroting! De ChristenUnie kwam met een aantal voorstellen die allemaal werden aangenomen. lees verder

Oplossing voor Bibliotheek en Stadsmuseum

bibliotheekwoensdag 28 oktober 2020 07:34 De gemoederen liepen hoog op waar het gaat om de bezuinigingen op cultuur. De coalitiepartners komen nu met een voorstel dat de storm tot bedaren moet brengen. De fractie van de ChristenUnie is zeer verheugd hierover. lees verder

Hornbach in Almelo?

hornbach.jpgdinsdag 20 oktober 2020 22:00 Bij een stad van het 'kaliber' Almelo hoort een faciliteit zoals 'een Hornbach'. Dat is een van de redenen dat de fractie voor het Bestemmingsplan Rhijnbeek heeft gestemd. Zie de bijdrage van Jeanet Buikema. lees verder