Welkom bij de ChristenUnie Almelo

Nieuws met label 'Fractie'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Huisartsen en verloskundigen mogen eindelijk gratis parkeren in de binnenstad

betaald parkerendinsdag 12 mei 2020 21:14 Huisartsen en verloskundigen in Almelo krijgen een ontheffing om te parkeren op plekken in het centrum waar dat normaal niet mag. Voorwaarde is wel dat ze in functie zijn. Met hulp van coalitiepartner LAS is hiermee een expliciet punt uit ons verkiezingsprogramma gerealiseerd lees verder
Zorg, Welzijn & Sport

Kwestbare kinderen uit vluchtelingenkampen Griekse eilanden naar Almelo?

vluchtelingen 624x270maandag 09 maart 2020 09:09 Duizenden kinderen op Lesbos leven in erbarmelijke omstandigheden. Het kabinet wil (nog) niets doen. Maar we kunnen niet wegkijken. Enkele steden geven al aan opvang aan te kunnen. Hoe staat Almelo erin? lees verder
Vluchtelingen

Verduurzaming gemeentelijk vastgoed

Energiemastdinsdag 11 februari 2020 22:16 De gemeenteraad heeft ingestemd een fonds in te stellen om het gemeentelijk vastgoed te verduurzamen. Feitelijk had de Raad hier (op initiatief van GroenLinks) al bij de behandeling van de begroting voor 2016 om gevraagd. Wethouder Alex Langius heeft er nu vorm aan kunnen geven, tot grote tevredenheid van de fractie van de ChristenUnie. lees verder