Welkom bij de ChristenUnie Almelo

Nieuws met label 'Fractie'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Schriftelijke vragen kinderpardon

bed bad brood 624x270donderdag 27 september 2018 10:32 De chaotische handelswijze rond Lili en Howick heeft veel maatschappelijke onrust veroorzaakt in Nederland. Kan dit ook in Almelo gebeuren? En hoe kijkt Almelo aan tegen een kinderpardon? De fractie heeft enkele vragen gesteld aan het college. lees verder

Coalitieonderhandelingen van start

stadhuis_19demaandag 23 april 2018 17:16 De fracties van CDA, VVD, LAS en ChristenUnie hebben Hans Esmeijers (CDA) en Henk Jan Meijer (VVD) gevraagd de volgende fase van het proces van onderhandelingen te begeleiden. lees verder
GR2018
Verkiezingen

Schot in ChristenUnie-plan voor betere bus Aalderinkshoek

IMG_20171123_104434woensdag 21 maart 2018 11:45 Op aandringen van de ChristenUnie heeft het college van B&W laten weten dat onderzocht gaat worden of de bus naar Wierden via de Aalderinkshoek kan gaan rijden. Er zit dus schot in de zaak. Goed nieuws voor alle OV-reizigers! lees verder

1981: betaald parkeren en de eerste parkeergarage in Almelo

IMG_20180306_175235dinsdag 06 maart 2018 23:00 Op de agenda van de raad stond "Uitwerking parkeerbeleidsplan; abonnementen in parkeergarages en horecagebied blauwe zone". Met andere woorden: een boel cijfers en regeltjes over parkeren. Voor ons raadslid Michiel van Heek aanleiding om iets beschouwends in te brengen. lees verder

Mondelinge vragen over Almelo als halte internationale trein

IMG_20180114_113923maandag 05 maart 2018 09:31 De ChristenUnie-fractie stelt mondelinge vragen in de raadsvergadering van dinsdag 6 maart over het recente nieuws dat Almelo geschrapt wordt als halte van de internationale trein. Deze mondelinge vragen zijn een vervolg op eerdere schriftelijke vragen. lees verder