Welkom bij de ChristenUnie Almelo

Nieuws met label '2018'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Onderhandelaars coalitie Almelo boeken vooruitgang: afspraken over portefeuilles

stadhuis19devrijdag 18 mei 2018 15:15 De onderhandelaars van de onderhandelende partijen CDA, VVD, LAS en CU zijn inmiddels zover dat er overeenstemming is over de verdeling van de portefeuilles over de vier coalitiepartners. De partijen hebben naar elkaar het vertrouwen uitgesproken dat deze portefeuilleverdeling passend is. lees verder

Coalitieonderhandelingen van start

stadhuis_19demaandag 23 april 2018 17:16 De fracties van CDA, VVD, LAS en ChristenUnie hebben Hans Esmeijers (CDA) en Henk Jan Meijer (VVD) gevraagd de volgende fase van het proces van onderhandelingen te begeleiden. lees verder

Installatie nieuwe raad

2018-wouter-jeanet-installatiedonderdag 29 maart 2018 17:30 De nieuwe ChristenUnie-fractie is op witte donderdag 29 maart in de gemeenteraad be√ędigd door burgemeester Arjen Gerritsen. De fractie bestaat uit Wouter Teeuw en Jeante Buikema. lees verder
Gemeenteraad
Verkiezingen

Hoogste aantal stemmers ooit!

Bedankt voor uw stem 1donderdag 22 maart 2018 11:59 Bij de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018 heeft 6,8% van de kiezers in Almelo voor de ChristenUnie gekozen. Een historische uitslag! lees verder

Schot in ChristenUnie-plan voor betere bus Aalderinkshoek

IMG_20171123_104434woensdag 21 maart 2018 11:45 Op aandringen van de ChristenUnie heeft het college van B&W laten weten dat onderzocht gaat worden of de bus naar Wierden via de Aalderinkshoek kan gaan rijden. Er zit dus schot in de zaak. Goed nieuws voor alle OV-reizigers! lees verder