Welkom bij de ChristenUnie Almelo

Nieuws met label 'GR2018'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Ambitieus coalitieakkoord 2018-2022

2018 coalitieakkoord-kaftmaandag 11 juni 2018 20:00 Vandaag presenteerde en ondertekende de nieuwe coalitie van CDA, VVD, LAS en ChristenUnie het coalitieakkoord voor Almelo voor de periode 2018-2022. "Met Ambitie, Daadkracht en Vertrouwen" is de titel van het akkoord. Met volle inzet en overgave vormden namens de ChristenUnie fractievoorzitter Wouter Teeuw en wethouder Alex Langius het onderhandelingsteam. lees verder
College
Verkiezingen

Onderhandelaars coalitie Almelo boeken vooruitgang: afspraken over portefeuilles

stadhuis19devrijdag 18 mei 2018 15:15 De onderhandelaars van de onderhandelende partijen CDA, VVD, LAS en CU zijn inmiddels zover dat er overeenstemming is over de verdeling van de portefeuilles over de vier coalitiepartners. De partijen hebben naar elkaar het vertrouwen uitgesproken dat deze portefeuilleverdeling passend is. lees verder

Coalitieonderhandelingen van start

stadhuis_19demaandag 23 april 2018 17:16 De fracties van CDA, VVD, LAS en ChristenUnie hebben Hans Esmeijers (CDA) en Henk Jan Meijer (VVD) gevraagd de volgende fase van het proces van onderhandelingen te begeleiden. lees verder
Verkiezingen

Hoogste aantal stemmers ooit!

Bedankt voor uw stem 1donderdag 22 maart 2018 11:59 Bij de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018 heeft 6,8% van de kiezers in Almelo voor de ChristenUnie gekozen. Een historische uitslag! lees verder

Cheque voor Huis van Lydia

huis van lydiazaterdag 03 maart 2018 16:00 Zaterdag 3 maart heeft de stichting Huis van Lydia een cheque van €250,00 in ontvangst mogen nemen van de ChristenUnie. Net als bij de vorige gemeenteraadsverkiezingen heeft de ChristenUnie een gedeelte van hun campagnebudget bestemd voor een goed doel. Het bestuur heeft dit keer gekozen voor de stichting Huis van Lydia. lees verder